Творча самореалізація майбутнього вчителя в процесі оволодіння майстерністю педагогічної розповіді

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається сутність поняття «самореалізація», «творча самореалізація», зосереджена увага на основних аспектах самозростання пізнавально-творчих якостей студентів у процесі оволодіння ними професійною розповіддю. Зазначається важливість використання евристичного навчання у самореалізації творчого потенціалу майбутнього вчителя.
In the article it is considered the essence of notions «self realization», «creative self realization». Concentrated attention on the main aspects of self development of cognitive- creative qualities og students in the process of capture by them by a professional story, that in turn is the index of self-realization of capabilities and abilities.
Опис
Ключові слова
самореалізація, майстерність, професійна підготовка, педагогічна розповідь, інноваційні технології, самостійна робота, евристичне навчання, творчий потенціал, особистість, self realization, creative self-realization, mastery, professional preparation, pedagogical story, innovative technologies, independent work, heuristic educating, creative potential, personality
Бібліографічний опис
Уварова, А. M. Творча самореалізація майбутнього вчителя в процесі оволодіння майстерністю педагогічної розповіді [Текст] / А. M. Уварова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 138–145.