Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/469
Назва: Прочитання історії української філософії освіти крізь призму Болонського процесу
Інші назви: Reading of History of the Ukrainian Philosophy of Education Through the Prism of Bologna Process
Автори: Мазуренко, Володимир Олексійович
Mazurenko, Volodymyr Oleksiiovych
Логвиненко, Юлія Володимирівна
Lohvynenko, Yuliia Volodymyrivna
Ключові слова: антропологізм
anthropologism
виховна система
educational system
кордоцентризм
cordocentrism
культура потреб особистості
culture needs of the individual
історія філософії освіти
history of philosophy of education
полісуб’єктність
poly subjectivity
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Мазуренко, В. О. Прочитання історії української філософії освіти крізь призму Болонського процесу [Текст] / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 1 (9). – С. 45–53.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз основоположних аспектів філософсько-педагогічної спадщини Г. С. Сковороди, К. Д. Ушинського, А. С. Макаренка, В. О. Сухомлинського у відповідності до основних положень Болонського процесу та проблем, що їх вирішує українська система освіти. Доведено, що українська історія філософії освіти має величезний вплив на формування сучасного педагогічного дискурсу. Акцентується увага на ґрунтовності, самобутності та непересічності української педагогічної спадщини.
The analysis of the main aspects of philosophical and pedagogical heritage of G. Skovoroda, K. Ushinsky, A. Makarenko, and V. Sukhomlinsky according to basic provisions of Bologna Process and problems which are solved by the Ukrainian education system is carried out in article. It is proved that the Ukrainian history of philosophy of education has a huge influence on formation of a modern pedagogical discourse. The attention is focused on validity, originality and eccentricity of the Ukrainian pedagogical heritage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/469
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prochytannya istoriyi.pdf301,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.