Пізнавальні завдання у навчанні дошкільників з порушеннями мовлення

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті охарактеризовано особливості пізнавальної діяльності дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення. Розглянуто теоретичні передумови використання пізнавальних завдань як ефективного засобу підготовки дітей з тяжкими порушеннями мовлення до навчання в школі.
The article characterizes the peculiarities of preschoolers', with serious speaking malfunctions cognitive activity. Theoretical terms of using preventive cognitive tasks asone of means of making the category of children mentioned ready for studying at school are considered.
Опис
Ключові слова
тяжкі порушення мовлення, пізнавальні завдання, пізнавальна діяльність, підготовка дітей до навчання в школі, serious speaking malfunctions, cognitive tasks, cognitive activity, making children ready for studying at school
Бібліографічний опис
Ласточкіна, О. В. Пізнавальні завдання у навчанні дошкільників з порушеннями мовлення [Текст] / О. В. Ласточкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.450–456.