Критерії, показники та рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднань

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано систему критеріїв сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднань (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-усвідомлювании, емоціино-почуттєвии, рефлексивно-регулятивнии та діяльнісно-поведінковий). Відповідно до критеріїв та показників визначено рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки (високий, середній, низький та деформований).
In the article is defined criteria system of formation of the socio-normative behavior for students of creative informal associations (motivational-evaluative, cognitive-aware. emotionally sensitive, reflexive-regulatory and activity-behavioral). According to the criteria and indicators defined levels of formed social-normative behavior (high, medium, low and distorted).
Опис
Ключові слова
критерії, показники, рівні сформованості, суспільно-нормативна поведінка, учнівська молодь, творчі неформальні об'єднання, соціалізація, criteria, indicators, levels of formation, social-normative behavior, students, creative informal associations, socialization
Бібліографічний опис
Петровська, К. В. Критерії, показники та рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднань [Текст] / К. В. Петровська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 41–49.