Творчість як родова властивість людини і основа педагогічної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті феномен творчості розглянуто з філософських і психолого- педагогічних позицій як провідна складова парадигми сучасної інноваційної освіти. Проаналізовано процесульно-технологічну версію педагогічної творчості, сутність якої проявляється у виявленні і розв'язанні освітніми суб'єктами незліченного ряду евристичних педагогічних задач.
The phenomenon of creation is examined from philosophical and psychology and pedagogy positions as an anchorwoman constituent of paradigm of modern innovative education. The technology version of pedagogical creation essence of which shows up in an exposure and decision of countless row of heuristic pedagogical tasks educational subjects is analysed.
Опис
Ключові слова
творчість, педагогічна творчість, інноваційна освіта, освітні суб'єкти, евристичні педагогічні задачі, creation, pedagogical creation, innovative education, educational subjects, heuristic pedagogical tasks
Бібліографічний опис
Лазарев, M. О. Творчість як родова властивість людини і основа педагогічної діяльності [Текст] / M. О. Лазарев // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 93–104.