Значення і зміст самостійної роботи студентів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті окреслено нові вимоги до освітнього процесу в контексті сучасних соціокультурних запитів суспільства, де комп'ютер стає повноправним знаряддям праці і для викладача, і для студента. Указано, що для цього виникає необхідність створення цілої системи інформаційної підтримки багатьох етапів навчальної діяльності, щоб забезпечити свідоме засвоєння знань і формування відповідних умінь і навичок.
In the article new requirements to the educational process in the context of modern sociocultural queries of society, where a computer becomes a competent tool for a teacher andfor a student are outlined. It is indicated that for this purpose there is a necessity of creation of the whole system of informative support of many stages of educational activity, to provide the conscious mastering of knowledge and forming of corresponding abilities and skills.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комунікаційні технології, самостійна робота студентів, інформаційна культура, методологічний інструментарій, інновації в освіті, інформатизація навчального процесу, information-communication technologies, independent work of students, informative culture, methodological tool, innovations in education, informatization of educational process
Бібліографічний опис
Шевчук, H. В. Значення і зміст самостійної роботи студентів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / H. В. Шевчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 274–281.