Теоретико-методологічний потенціал принципу плюралізму в гуманітарно-науковому дискурсі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджується сутність й перспективи функціонування принципу плюралізму в науці, зокрема вивчається теоретико-методологічний потенціал плюралізму в гуманітарно-науковому дискурсі. Також аналізуються філософсько-гуманітарні витоки «плюралістичної парадигми», простежується роль та значення плюралістичних тенденцій в динаміці становлення гуманітарних наук. Виявляється, що в сучасній методології науки, особливо гуманітарній, плюралізм виконує специфікуючу функцію, визначаючи її поліпарадигмальний характер.
The essence and prospects of the functioning principle of pluralism in science. Particularly it was represented the theoretical and methodological potentiality of this principle in the humanitarian discourse. Also it was analyzed the philosophical and humanitarian sources of «pluralistic paradig» as well as meaning of pluralistic trends in the establishing of humanities. It was proved that the pluralism in the contemporary methodology of science, especially in humanities, performs the specification function determining a multiparadigmatic nature of this methodology.
Опис
Ключові слова
плюралізм, pluralism, гуманітарне знання, humanities, методологія, methodology, потенціал, potential
Бібліографічний опис
Омельчук, І. В. Теоретико-методологічний потенціал принципу плюралізму в гуманітарно-науковому дискурсі [Текст] / І. В. Омельчук // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (10). – С. 99–106.