Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/502
Назва: Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства
Інші назви: Problem of Determination of Initial Concepts of Theory of School Study of a Particular Region
Автори: Бугрій, Володимир Станіславович
Buhrii, Volodymyr Stanislavovych
Ключові слова: краєзнавство
study of a particular region
шкільне краєзнавство
school study of a particular region
педагогічне краєзнавство
pedagogical study of a particular region
край
edge
краєзнавчий матеріал
regional material
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Бугрій, В. С. Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства [Текст] / В. С. Бугрій // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (10). – С. 106–113.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу наукових підходів до визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства («краєзнавство», «шкільне краєзнавство», «педагогічне краєзнавство», «край», «краєзнавчий матеріал») у різні історичні періоди. Встановлено, що не зважаючи на тривалий дефініційний дискурс, на сьогоднішній день не всі вони є достатньо унормовані. Такий стан справ обумовлюється розмаїттям дослідницьких стратегій і поглядів та відсутністю кореляції між ними. Існуюча невизначеність ускладнює процес розвитку шкільного краєзнавства як самостійного науково-педагогічного напряму.
The article is sanctified to the analysis of the scientific going near determination of initial concepts of theory of school study («study» of a particular region, «school study» of a particular region, «pedagogical study» of a particular region, «edge», «regional material») of a particular region in different historical periods. It is set that in spite of the protracted discussion to date not all of them are synonymous enough. Such state of businesses is stipulated by the variety of research strategies and looks, absence of correlation between them. An existent vagueness complicates the process of development of school study of a particular region as independent scientifically-pedagogical direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/502
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema vyznachennia vykhkhidnykh poniat.pdf371,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.