Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена аналізу наукових підходів до визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства («краєзнавство», «шкільне краєзнавство», «педагогічне краєзнавство», «край», «краєзнавчий матеріал») у різні історичні періоди. Встановлено, що не зважаючи на тривалий дефініційний дискурс, на сьогоднішній день не всі вони є достатньо унормовані. Такий стан справ обумовлюється розмаїттям дослідницьких стратегій і поглядів та відсутністю кореляції між ними. Існуюча невизначеність ускладнює процес розвитку шкільного краєзнавства як самостійного науково-педагогічного напряму.
The article is sanctified to the analysis of the scientific going near determination of initial concepts of theory of school study («study» of a particular region, «school study» of a particular region, «pedagogical study» of a particular region, «edge», «regional material») of a particular region in different historical periods. It is set that in spite of the protracted discussion to date not all of them are synonymous enough. Such state of businesses is stipulated by the variety of research strategies and looks, absence of correlation between them. An existent vagueness complicates the process of development of school study of a particular region as independent scientifically-pedagogical direction.
Опис
Ключові слова
краєзнавство, study of a particular region, шкільне краєзнавство, school study of a particular region, педагогічне краєзнавство, pedagogical study of a particular region, край, edge, краєзнавчий матеріал, regional material
Бібліографічний опис
Бугрій, В. С. Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства [Текст] / В. С. Бугрій // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (10). – С. 106–113.