Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/512
Назва: Дидактичні ігри у педагогічній спадщині А. С. Макаренка
Інші назви: Didactic Games in the Pedagogical Heritage of A. S. Makarenko
Автори: Васько, Ольга Олександрівна
Vasko, Olha Oleksandrivna
Кулик, Віра В'ячиславівна
Kulyk, Vira Viachyslavivna
Ключові слова: педагогічна спадщина А. С. Макаренка
pedagogical heritage of A. S. Makarenko
молодші школярі
junior schoolchildren
ігрова діяльність
playing activity
дидактична гра
didactic game
комп’ютерна дидактична гра
computer didactic games
навчальна мотивація
learning motivation
метод навчання
method of teaching
форма навчання
form of teaching
Дата публікації: 2013
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Васько, О. О. Дидактичні ігри у педагогічній спадщині А. С. Макаренка [Текст] / О. О. Васько, В. В. Кулик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 104–110.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються погляди А. С. Макаренка на гру в навчально-виховному процесі та її вплив на особистість дитини. Наголошується, що технічний прогрес та реформування освіти в цілому вплинули на форми і методи навчання, які набули нових рис зумовлених змінами у суспільстві та освіті. Однією з таких інновацій у навчально-виховному процесі початкової школи є комп’ютерна дидактична гра. Особливістю цієї статті є те, що ідеї А. С. Макаренка на гру стали підґрунтям для уведення нової дидактичної одиниці – комп’ютерна дидактична гра. У статті встановлено, що використання комп’ютерних дидактичних ігор сприяє зростанню навчальної мотивації, диференціації та індивідуалізації навчання.
The article focuses on A. S. Macarenko’s view points on the role of a game in educational process and its influence on the personality of a child. It is emphasized that technological progress and reformation of education in general have influenced the forms and methods of teaching that have acquired new features caused by changes in society and education. One of such innovations in the educational process of primary school is a computer didactic game. The peculiarity of this article is that the ideas of A. S. Macarenko about the game have become the basis for introduction of a new didactic unit – computer didactic game. The usage of the computer didactic games have been proved to favour the growth of learning motivation, differentiation and individualization of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/512
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasko_Kyluk_stattikonf.pdf446,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.