Використання проблемних лекцій в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Жовтий О. О.
Анотація
У статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання проблемних лекцій дозволить вирішити такі складності в навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів активного навчання – проблемної лекції в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання проблемних лекцій з математики сприяє ефективній математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.
The article highlights the problem of future elementary school teachers' mathematical preparation. It is noted that the use of problem lectures enables to solve such difficulties in teaching students of specialty «Primary education» as a lack of motivation to course studying, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work. The peculiarity of this article is that on the base of specific subject material the realization of one of active learning techniques – problem lectures in inductive and deductive forms – is demonstrated. The article founds that the use of the problem lecture on mathematics promotes future elementary school teachers' effective mathematical preparation.
Опис
Ключові слова
математична підготовка, mathematical preparation, професійна підготовка, professional training, майбутні вчителі початкових класів, future primary school teachers, проблемна лекція, problem lectures, структура проблемної лекції, structure of the problem lecture, проблемний виклад, problem statement, проблемна ситуація, problem situation, індуктивний проблемний виклад, inductive problem statement, дедуктивний проблемний виклад, deductive problem statement, зображення многогранників, polyhedrons' images
Бібліографічний опис
Васько, О. О. Використання проблемних лекцій у математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [редкол.: Побірченко Н. С. та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 9. – Ч. 1. – С. 15–21.