Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/513
Title: Використання проблемних лекцій в математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів
Other Titles: Using the Problem Lectures in Future Elementary School Teachers' Mathematical Preparation
Authors: Васько, Ольга Олександрівна
Vasko, Olha Oleksandrivna
Keywords: математична підготовка
mathematical preparation
професійна підготовка
professional training
майбутні вчителі початкових класів
future primary school teachers
проблемна лекція
problem lectures
структура проблемної лекції
structure of the problem lecture
проблемний виклад
problem statement
проблемна ситуація
problem situation
індуктивний проблемний виклад
inductive problem statement
дедуктивний проблемний виклад
deductive problem statement
зображення многогранників
polyhedrons' images
Issue Date: 2014
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Васько, О. О. Використання проблемних лекцій у математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів [Текст] / О. О. Васько // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [редкол.: Побірченко Н. С. та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 9. – Ч. 1. – С. 15–21.
Abstract: У статті висвітлюється проблема математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Наголошується, що використання проблемних лекцій дозволить вирішити такі складності в навчанні студентів спеціальності «Початкова освіта» як відсутність мотивації до вивчення курсу, слабка базова підготовка з елементарної математики, недостатньо сформовані навики самостійної роботи тощо. Особливістю цієї статті є те, що на конкретному предметному матеріалі продемонстрована реалізація одного із методів активного навчання – проблемної лекції в індуктивній та дедуктивній формах. У статті встановлено, що використання проблемних лекцій з математики сприяє ефективній математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.
The article highlights the problem of future elementary school teachers' mathematical preparation. It is noted that the use of problem lectures enables to solve such difficulties in teaching students of specialty «Primary education» as a lack of motivation to course studying, poor elementary mathematics basic training, insufficiently formed habits of the independent work. The peculiarity of this article is that on the base of specific subject material the realization of one of active learning techniques – problem lectures in inductive and deductive forms – is demonstrated. The article founds that the use of the problem lecture on mathematics promotes future elementary school teachers' effective mathematical preparation.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/513
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasko-Uman.pdf498,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.