Лекційно-семінарська система навчання хімії в школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті наведено дидактичні та методичні особливості лекційно-семінарської системи організації навчання хімії у профільних класах загальноосвітньої середньої школи. Описано види уроків, які проводяться в межах даної системи, акцентовано увагу на основних підходах, які підвищують пізнавальній рівень занять.
The didactic and methodological picularities of the lecture-seminar system organization of teaching Chemistry in profile forms of the secondary schools are given. The types of lessons which are held in the work process due to this system are described. The attention to the main approaches which improve the cognitive level of knowledge is emphasized.
Опис
Ключові слова
лекційно-семінарська система, урок-лекція, урок-семінар, урок- практикум, урок-консультація, урок-залік, проблемний підхід, діяльнісний підхід, lecture-seminar system, lecture lesson, seminar lesson, practical- studies lesson, tution lesson, credit lesson, problem approach, active approach
Бібліографічний опис
Гиря, О. О. Лекційно-семінарська система навчання хімії в школі [Текст] / О. О. Гиря // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 95–101.