Фахова компетентність учителя і розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито зв'язок між фаховою компетентністю вчителя та його вмінням розвивати пізнавальні інтереси молодших школярів на уроках математики. Показано, як за допомогою алгоритмів і схем можна спрямовувати учнів до вирішення певних математичних завдань. їх застосування в навчальному процесі сприяє якісному виконанню завдань та своєчасному виправленню помилок, дозволяє здійснювати самоконтроль, усвідомлюватизначущість навчання на всіх рівнях.
The article highlights the connection between professional competency of a teacher and their skill of developing young learners' cognitive interests in Math lessons. It is shown how with the help of algorithms and schemes a teacher can get the pupils focus on doing certain math tasks. The application of algorithms and schemes in the learning process contributes to quality tasks' completion and time-proper correction of mistakes, makes it possible to use self-control, as well as to realize the importance of learning at all the stages.
Опис
Ключові слова
фахова компетентність, навчальна компетентність учнів, пізнавальні інтереси, professional competency, learning competency of pupils, cognitive interests
Бібліографічний опис
Романишин, Р. Я. Фахова компетентність учителя і розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках математики [Текст] / Р. Я. Романишин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 201–205.