Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5184
Title: Використання індивідуальних завдань з історії математики як засобу формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики
Other Titles: Use of Individual Tasks From Mathematics History as Means of Formation of Proffesional Competence of the Future Mathematics Teachers
Authors: Розуменко, Анжела Оурелянівна
Rozumenko, Anzhela Ourelianivna
Keywords: професійні компетентності
історія математики
індивідуальні завдання
professional competence
mathematics history
individual tasks
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Розуменко, А. О. Використання індивідуальних завдань з історії математики як засобу формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики [Текст] / А. О. Розуменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 250–255.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність використання індивідуальних завдань з історії математики з метою формування загальних і предметних компетентностей майбутніх учителів математики. Наведено структуру таких завдань.
In article the expediency of use of individual tasks on stories of mathematics for the purpose of formation of the general and subject competences of future mathematics teachers is considered. The structure of such tasks is resulted.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5184
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozymenko.pdf124,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.