Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито окремі методологічні питання естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога. З'ясовано основні педагогічні функції естетотерапії в навчально-виховному процесі та принципи естетотерапевтичного впливу на особистість вчителя. Представлена їх загальна класифікація.
The article considers separate methodological aspects of the aestetotherapeutic competence of the nowadays teacher. The main pedagogical functions of aestetotherapy in the educational and teaching processes are defined. The main principles of teachers' aestetotherapeutic influence on are outlined. The general characteristic of these principles is provided.
Опис
Ключові слова
естетотерапевтична компетентність педагога, функції естетотерапії упедагогічному процесі, принципи естетотерапевтичного впливу на особистість педагога, aestetotherapeutic competence of the teacher, aestetotherapeutic function in the educational process, main principles of aestetotherapeutic influence on the educators' personality
Бібліографічний опис
Федій, О. А. Функціонально-процесуальні засади естетотерапевтичної компетентності сучасного педагога [Текст] / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 380–389.