Професійна спрямованість навчання фізики під час підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему професійної спрямованості навчання фізики. Висвітлено можливі шляхи реалізації принципу професійної спрямованості навчання фізики студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп'ютерного профілю. Наведено приклади завдань комп'ютерної тематики для практичних та лабораторних робіт.
The article deals with the professional training of teaching physics.Deals with possible ways to implement the principle of professional orientation of students learning physics, engineering and teaching professions computer profile. The examples of problems computer topics for practical and laboratory work.
Опис
Ключові слова
завдання з виробничим змістом, інженер-педагог, комп'ютерний профіль, міжпредметні зв'язки, професійна спрямованість, фізика, фізична задача, фундаментальні поняття, content production tasks, engineer-teacher, computer profile, interdisciplinary links, professional orientation, physics, physical problems, fundamental concepts
Бібліографічний опис
Бардус, І. О. Професійна спрямованість навчання фізики під час підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю [Текст] / І. О. Бардус // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 410–415.