Психолого-педагогічні аспекти розвитку професіоналізму вчителя географії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначені сутнісні характеристики й складові професіоналізму діяльності вчителя географії, етапи та ознаки його професійного розвитку. Дослідження психолого-педагогічних засад професіоналізму вчителя дозволило обґрунтувати основні аспекти професіоналізму вчителя географії.
Investigation of psychological pedagogical characteristics of teacher proficiency gave the possibility to identify the basic aspects of geography teacher proficiency development. Key characteristics and components of geography teacher proficiency development the stages and features of professional development are defined in this article.
Опис
Ключові слова
професіоналізм діяльності вчителя географії, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість діяльності, професійна компетентність, педагогічні здібності, творчість вчителя географії, етапи розвитку професіоналізму вчителя географії, geography teacher proficiency development, pedagogical creativity, humanistically aimed activity, professional competence pedagogical abilities, technique, creativity of geography teacher, stages of geography teacher proficiency development
Бібліографічний опис
Ткаченко, О. Л. Психолого-педагогічні аспекти розвитку професіоналізму вчителя географії [Текст] / О. Л. Ткаченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 444–452.