Музично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесів

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено компаративний аналіз науково-методичної літератури та програм навчання музики в початкових школах Польщі та України. Порівняно інтегративні процеси у сфері музично-естетичного виховання молодших школярів, висвітленоновітні тенденції розвитку поліхудожньої освіти та поширення авторських програм в цих країнах.
In this article the methodological literature and the programs of basic musical education are analyzed. The comparative analysis of integrative processes of musical education in elementary school children is built upon this basis. Many common traits are discovered whole looking for the ways of integration of different kinds of art and author's programs.
Опис
Ключові слова
музично-естетичне виховання, початкова школа, інтегративні процеси, компаративний аналіз, musically-aesthetic education, elementary school, integrative processes, comparative analysis
Бібліографічний опис
Філіпенко, Н. А. Музично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесів [Текст] / Н. А. Філіпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 396–401.