Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5354
Title: Педагогічний артистизм викладача хореографії
Other Titles: Pedagogical Artistryof the Teacher of the Choreography
Authors: Будянський, Дмитро Васильович
Budianskyi, Dmytro Vasylovych
Keywords: педагогічний артистизм
хореографія
театральна педагогіка
система К. С. Станіславського
танцювальний образ
внутрішня техніка
студентський театр
емоційність
здатність до перевтілення
уміння створювати творче самопочуття
pedagogical artistry
choreography
theatrical pedagogics
system K. S. Stanislavsky
dancing appearance
internal technique
student theater
emotionality
ability to transformation
ability to create a creative feel
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Будянський, Д. В. Педагогічний артистизм викладача хореографії [Текст] / Д. В. Будянський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 121–127.
Abstract: У статті розглянуто зміст, структуру, особливості педагогічного артистизму викладача хореографії. Теоретично обґрунтовано положення щодо необхідності використання елементів театральної педагогіки у процесі підготовки майбутнього викладача хореографії до професійної діяльності.
In the article it is considered the content, structure, features of pedagogical artistry of choreography teacher. It is theoretically substantiated the necessity of the usage of theatrical pedagogics elements in the process of future choreography teacher training.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5354
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budynsky.pdf140,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.