Теорія та методика навчання суспільних дисциплін

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 302
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціально-політичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціальнополітичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Теорія та методика навчання суспільних дисциплін
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023)
    У журналі представлені статті, що відображають сучасний стан досліджень у галузі навчання соціально-політичних та суспільних наук. Розглядаються питання історії, теорії, методики організації навчального процесу в загальноосвітній та вищій школі, історії науки і техніки. Для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Геологічний музей – як приклад університетського навчального музею природничого профілю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna
    У статті розкривається значення геологічного музею як осередку збереження унікальних зразків неживої природи. Описано історію створення геологічного музею СумДПУ імені А. С. Макаренка та висвітлено тематичну структуру фондів та експозиції музею. У висновку автори зазначають роль музею в освітньому процесі.
  • Документ
    Інтерактивні технології навчання в позакласній історико-краєзнавчій роботі з учнями старшої школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Шульга Юлія; Shulha Yuliia
    У статті аналізується проблема використання інтерактивних технологій навчання в позакласній історико-краєзнавчій роботі в старшій школі.
  • Документ
    Шляхи формування мотивації навчальної діяльності на уроках української мови та літератури
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Шеметова Н.; Shemetova N.
    У статті розглянуто методи та прийоми мотивації навчальної діяльності, проаналізовано шляхи формування й розвитку пізнавальних мотивів учнів, запропоновано творчі завдання для мотивування школярів на уроках української мови й літератури.
  • Документ
    Психолого-педагогічні основи формування ціннісних орієнтацій особистості у процесі навчання у ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Чугуй Л. В.; Chuhui L. V.
    У статті розкрито психолого-педагогічні основи формування ціннісних орієнтацій особистості в процесі навчання у ВНЗ. Встановлено, що підвалиною формування ціннісних орієнтацій особистості є сприйняття нею оточуючої дійсності та прагнення до самореалізації в суспільстві. Змістовною стороною сформованих ціннісних орієнтацій визначено духовність особистості.
  • Документ
    Методологічні проблеми сучасної історичної науки і викладання історії стародавнього світу у ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Телешева О.Л.; Telesheva O.L
    У статті аналізуються основні підходи досліджень історичних процесів: формаційний, цивілізаційний, синергетичний та інші, доводиться необхідність розробки композиційного методологічного підходу на міждисциплінарній основі. Виявляються основні тенденції і проблеми викладання історії стародавнього світу у школі і ВНЗ.
  • Документ
    Аналіз теорії та практики методики використання засобів умовно-графічної наочності у викладанні історії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Похмура Р. І.; Pohmura R. I.
    У статті проаналізовано особливості аналізу та практики методики використання засобів умовно- графічної наочності у викладанні історії. На сьогодні існує суперечність між необхідністю впровадження в навчальний процес умовно-графічної наочності й можливостями її використання, яка зумовлена відсутністю розробок щодо виділення засобів умовно-графічної наочності та методики роботи з нею на уроках історії.
  • Документ
    Бібліографічний огляд проблем розвитку освіти на Українських землях у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Плавуцька-Луценко Я. Ю.; Plavutska-Lutsenko Ya.Yu.
    У статті здійснений огляд бібліографічних джерел, що висвітлюють процес розвитку освіти на українських землях у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.
  • Документ
    Формування фонетичної компетенції студентів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у ВНЗ
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Надольська Ю. А; Nadolska Yu. A
    Формування фонетичної компетенції студентів у процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у ВНЗ. У статті розглядаються проблеми формування фонетичної компетенції, ефективні методи для вивчення німецької мови як другої іноземної, започатковуються види вправ на слухання та відтворення мовного зразка в мовленнєвій ситуації.
  • Документ
    Сучасна система правознавчої освіти в Україні
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Марченко Т. М.; Marchenko T. M.
    У статті розкривається сутність сучасної правознавчої освіти в Україні.
  • Документ
    Педагогічна проблема розвитку творчої індивідуальності вчителя музичного мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Заболотний Іван Петрович; Zabolotnyi Ivan Petrovych
    У статті розкривається проблема розвитку творчої індивідуальності, пропонуються підходи підвищення результативності музично-педагогічної підготовки вчителя музичного мистецтва . Аналізуються шляхи формування творчих умінь, наголошується про необхідність більш глибокого осмислення творчості у педагогічній діяльності вчителя музичного мистецтва.
  • Документ
    Формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі
    (2013) Вівсяна Інна; Vivsiana Inna;
    У статті розкривається вітчизняний досвід формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі. Зокрема прослідковується процес формування поняття «держава» на уроках циклу громадянської освіти.
  • Документ
    До проблеми самореалізації у професійній діяльності: теоретичний аспект
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa Anatoliivna
    У статті аналізується термін ”самореалізація” у науковій літературі, розглядається функційне значення даного феномену; подано рівні та переваги самореалізації у професійній діяльності.
  • Документ
    Становлення теоретичних та методичних засад курсу «Основи правознавства»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Рябовол Лілія; Riabovol Liliia
    У статті охарактеризовано процес становлення теоретичних і методичних засад курсу «Основи правознавства» шляхом проведення системного аналізу програм, за якими здійснювалося навчання правознавства у 1995-2012 рр.