Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/550
Назва: Философия постнеклассического образования
Інші назви: Philosophy Postnonclassical Education
Автори: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Ключові слова: образование
education
постнеклассическое образование
postnonclassical education
философия постнеклассического образования
philosophy postnonclassical education
синергетика
synergy
диалог
dialogue
коммуникация
communication
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Цикин, В. А. Философия постнеклассического образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (7). – С. 211–224.
Короткий огляд (реферат): В статье раскрывается сущность философии постнеклассического образования. Особый акцент сделан на раскрытие трех её элементов: синергетики, диалога и коммуникации. Обоснована методологическая роль принципов постнеклассического образования.
The article reveals the essence of philosophy postnonclassical education. Particular emphasis is placed on the disclosure of its three elements: synergy, dialogue and communication. The methodological principles postnonclassical role of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/550
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofiia postneklasychnoi osvity.pdf315,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.