Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито теоретичні основи формування професійної компетентності як із теоретичної, так і з практичної діяльності фахівців із фізичної реабілітації. Визначено, що конкурентоспроможність фахівців із фізичної реабілітації є однією зі значущих складових професійної компетентності, що обумовлені активним використанням інформаційно-комунікативних технологій у сфері фізичної реабілітації. Сутність діяльності фахівця з фізичної реабілітації полягає у здатності отримувати теоретичні та практичні знання через способи переробки, передачі, зберігання й використання вмінь, навичок, отриманих у період навчання, проходження професійної практики. У статті також звернуто увагу на достатній вплив комунікаційної компетентності, яка виникає в різний час його діяльності (як у період навчання, проходження практики, так і в період трудової діяльності). У статті підкреслюється, що для фахівців із фізичної реабілітації велике значення має зв'язок методичної та теоретичної підготовки, професійний, практичний досвід, мислення, ерудованість, використання на достатньому рівні засобів комунікацій.
The article reveals the theoretical basis for the formation of professional competence both in the theoretical and practical activity of physical rehabilitation specialists. It has been determined that competitiveness of physical rehabilitation specialists is one of the significant components of professional competence, which is conditioned by the active use of information and communication technologies in the field of physical rehabilitation. The essence of a physical rehabilitation specialist's activity is the ability to receive theoretical and practical knowledge through methods of processing, transfer, storage and use of skills, obtained during the training and professional practice period. The article also focuses on the sufficient influence of communication competence, which arises at different times of its activity. The article emphasizes that for the physical rehabilitation specialists the connection of methodological and theoretical training, professional, practical experience, thinking, erudition, and the use of sufficient means of communication are of great importance. It is concluded that the basis of the structure of professional competence of the future physical rehabilitation specialist in the field of development of the child with the peculiarities of psychophysical development is the idea of interconnection of professional experience, professional erudition, professional thinking and technological culture, determined by the motivation for rehabilitation activities, the ability to professional reflection. The analysis of the problem of the future physical rehabilitation specialists training for work with children with special needs has shown the need for future research with the aim of studying and clarifying the peculiarities of training specialists in physical rehabilitation to the effective support of these children, formation of professional competence for a specialist in physical rehabilitation in the field of development, rehabilitation of children with peculiarities of psychophysical development and formation of their information and communication competence.
Опис
Ключові слова
фахівець із фізичної реабілітації, фізична реабілітація, професійна компетентність, конкурентоспроможність, physical rehabilitation specialist, physical rehabilitation, professional competence, competitiveness
Бібліографічний опис
Сущенко, О. Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації [Текст] / О. Сущенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 4 (78). – С. 226–237.