Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/557
Назва: Ценностная ориентация в философии образования
Інші назви: Valued-Oriented Thinking of Educational Phylosophy
Автори: Меттіні, Еміліано
Mettini, Emiliano
Ключові слова: педагогика
pedagogy
философия
philosophy
аксиология
axiology
ценности
values
общество
society
система
system
«слабое размышление»
“weak thinking”
«конец истории»
“end of the history”
подрастающее поколение
rising generation
А. С. Макаренко
A. S. Makarenko
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Меттини, Э. Ценностная ориентация в философии образования [Текст] / Э. Меттини // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (7). – С. 238–245.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты изучения проблемы ценностной ориентации в философии образования в обществе риска, определены подходы к решению такого актуального вопроса, как социально-ценностные ориентиры подрастающего поколения.
Our article sets itself as a goal to examine the theme of valued- orientated way of thinking in the educational philosophy inside the crisis’ society and founding of the path to the resolution of this cogent problem such as valued guidelines for the rising generation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/557
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsinnisna oriientatsiia v filosofii osvity.pdf391,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.