Основні засади корекції лексико-граматичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня в умовах ДНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Стаття торкається окремих особли-востей організації корекційної логопе¬дичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку як важливого етапу попередження шкільної неуспішності. На підставі проаналізованих корек- ційних програм для дітей з вадами мовлення запропоновано реалізовувати програму, що включає розвиток лексичної та граматичної складових мовлення. Використовуючи доступні лексичні теми на логопедичних заняттях передба¬чається розширення словникового запасу, формування граматичної сторони мов-лення, удосконалення навичок зв'язного мовлення в різних ситуаціях. У резуль¬таті занять також розвиватиметься увага, уява, мислення та творчі здібності дитини.
The article concerns basic features in the organization of corrective speech therapy work with children of the senior preschool age as a major stage of prevention of underachievement in school On the basis of analyzed domestic and foreign correction programs for children with speech impairments, it is proposed to implement a program that includes the development of lexical and grammatical components of speech. Using the available lexical themes in speech therapy lessons, it is envisaged to expand the vocabulary, to form the grammatical side of speech, to improve the skills of coherent speech in various situations. As a result of the studies, the attention, imagination, thinking and creative abilities of the child will also be developed.
Опис
Ключові слова
загальне недорозвинення мовлення, лексико-граматичні складові мовлення, корекційні програми, подолання вад мовлення, діти старшого дошкільного віку, general underdevelopment of speech, lexical and grammatical components of speech, correctional programs, overcoming of language defects, children of the senior preschool age
Бібліографічний опис
Кляп, М. І. Основні засади корекції лексико-граматичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня в умовах ДНЗ [Текст] / М. І. Кляп // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 83–86.