Подолання передумов дисграфії у дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглядається вплив засобів образотворчого мистецтва на мовленнєвий розвиток та попередження виникнення дисграфії у старшому дошкільному віці з урахуванням встановленого логопедичного висновку «дисграфія».
The article discusses the influence of the fine arts in speech development and preventing the occurrence ofdysgraphia at preschool age taking into account the established logopedic conclusion «dysgraphia».
Опис
Ключові слова
порушення письма, дисграфія, писемне мовлення, процес письма, образотворче мистецтво, violation letters, dysgraphia, written speech, process of writing, visual arts
Бібліографічний опис
Лапченко, О. В. Подолання передумов дисграфії у дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва [Текст] / О. В. Лапченко, К. О. Зелінська-Любченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 82–85.