Формування граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ на основі застосування наочності у корекційному процесі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглядається проблема формування та вдосконалення граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ. Подано характеристику провідних видів наочності та розглянуто особливості її застосування у корекційному процесі з метою додаткової стимуляції ігрової та мовленнєвої активності, формування у дітей творчого продуктивного мовлення.
The problem of the importance of development and improving the grammatical structure of speech in preschool children with RM. Posted leading characteristic species of clarity and discussed the importance of its use in the correction process in order to further stimulate speech and gaming activity, on developing children's creative productive language.
Опис
Ключові слова
граматична будова мовлення, вдосконалення, мовленнєва активність, загальне недорозвинення мовлення, наочні засоби, grammatical structure of speech improvement, speech activity, general underdevelopment of speech, visual aids
Бібліографічний опис
Толстопятих, А. В. Формування граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ на основі застосування наочності у корекційному процесі [Текст] / А. В. Толстопятих // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 154–157.