Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/565
Назва: Философская интерпретация сущности инновационного образования
Інші назви: The Philosophical Interpretation of the Essence of Innovative Education
Автори: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Ключові слова: инновация
innovation
инновационное образование
innovative education
инновационный процесс
innovation process
инновационная деятельность
innovation
педагогическая инноватика
educational innovations
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Цикин, В. А. Философская интерпретация сущности инновационного образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (8). – С. 3–15.
Короткий огляд (реферат): В статье проведен анализ сущности инновационного образования. При этом особый акцент сделан на образование, которое обладает эффективностью, позволяет достичь профессионального уровня высокой компетентности, основанного на разработке и внедрении новых технологий и «работающего на опережение».
The essence of innovation education is analyzed in the article. The main accent is done on the emphasis on education, which is effective, can achieve a high level of professional competence, based on the development and implementation of new technologies and «advanced».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/565
Розташовується у зібраннях:Філософія науки: традиції та інновації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofska interpretatsiia sutnosti.pdf430,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.