Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/565
Title: Философская интерпретация сущности инновационного образования
Other Titles: The Philosophical Interpretation of the Essence of Innovative Education
Authors: Цикін, Веніамін Олександрович
Tsykin, Veniamin Oleksandrovych
Keywords: инновация
innovation
инновационное образование
innovative education
инновационный процесс
innovation process
инновационная деятельность
innovation
педагогическая инноватика
educational innovations
Issue Date: 2013
Citation: Цикин, В. А. Философская интерпретация сущности инновационного образования [Текст] / В. А. Цикин // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (8). – С. 3–15.
Abstract: В статье проведен анализ сущности инновационного образования. При этом особый акцент сделан на образование, которое обладает эффективностью, позволяет достичь профессионального уровня высокой компетентности, основанного на разработке и внедрении новых технологий и «работающего на опережение».
The essence of innovation education is analyzed in the article. The main accent is done on the emphasis on education, which is effective, can achieve a high level of professional competence, based on the development and implementation of new technologies and «advanced».
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/565
Appears in Collections:Філософія науки: традиції та інновації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofska interpretatsiia sutnosti.pdf430,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.