Інтерактивна лекція у підготовці майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на засадах компетентністного підходу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Автори у статті розглядають проблему формування математичної компетентності майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на лекціях з фахових математичних дисциплін. Наголошується, що лекційна форма занять, яка є незамінним елементом у системі підготовки фахівців, має сьогодні низку недоліків та потребує вдосконалення та осучаснення із урахуванням компетентнісної парадигми вищої освіти, впровадження сучасних методів та технологій навчання. Одним із шляхів розв ’язання цих проблем є впровадження різних тактичних прийомів, які узагальнено та систематизовано авторами. У статті підкреслено, що лекція-конференція сприяє підвищенню мотивації студентів до самостійної роботи за рахунок її наближення до реальних умов майбутньої професійної діяльності. Пропонуються методичні рекомендації для проведення лекційних занять з фахових дисциплін для майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей.
The authors consider the problem of forming the mathematical competence of future teachers of Physics and Mathematics at lectures on mathematical disciplines. It is noted that the lecture form of studies, which is an indispensable element in the system of training specialists, today has a number of shortcomings and needs improvement and modernization taking into account the competent paradigm of higher education, the introduction of modern methods and technologies of training. One of the ways of solving these problems is the introduction of various tactical methods, which are summarized and systematized by the authors. The article emphasizes that the lecture- conference contributes to increasing the motivation of students to work independently due to its approach to the real conditions of future professional activity. Methodical recommendations for conducting lectures on professional disciplines for future teachers of Physics and Mathematics are offered.
Опис
Ключові слова
математична компетентність, майбутній вчитель фізико-математичних спеціальностей, лекція, фахова математична дисципліна, mathematical competence, future teachers of Physics and Mathematics, lecture, mathematical disciplines
Бібліографічний опис
Чкана, Я. О. Інтерактивна лекція у підготовці майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на засадах компетентністного підходу [Текст] / Я. О. Чкана, І. В. Шишенко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін., голова редкол. О. С. Чашечникова]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – № 2 (10). – С. 112–118.