Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧкана, Ярослав Олегович-
dc.contributor.authorChkana, Yaroslav Olehovych-
dc.contributor.authorШишенко, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorShyshenko, Inna Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-11-06T11:18:40Z-
dc.date.available2018-11-06T11:18:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧкана, Я. О. Інтерактивна лекція у підготовці майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на засадах компетентністного підходу [Текст] / Я. О. Чкана, І. В. Шишенко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін., голова редкол. О. С. Чашечникова]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – № 2 (10). – С. 112–118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5667-
dc.description.abstractАвтори у статті розглядають проблему формування математичної компетентності майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на лекціях з фахових математичних дисциплін. Наголошується, що лекційна форма занять, яка є незамінним елементом у системі підготовки фахівців, має сьогодні низку недоліків та потребує вдосконалення та осучаснення із урахуванням компетентнісної парадигми вищої освіти, впровадження сучасних методів та технологій навчання. Одним із шляхів розв ’язання цих проблем є впровадження різних тактичних прийомів, які узагальнено та систематизовано авторами. У статті підкреслено, що лекція-конференція сприяє підвищенню мотивації студентів до самостійної роботи за рахунок її наближення до реальних умов майбутньої професійної діяльності. Пропонуються методичні рекомендації для проведення лекційних занять з фахових дисциплін для майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей.uk_UA
dc.description.abstractThe authors consider the problem of forming the mathematical competence of future teachers of Physics and Mathematics at lectures on mathematical disciplines. It is noted that the lecture form of studies, which is an indispensable element in the system of training specialists, today has a number of shortcomings and needs improvement and modernization taking into account the competent paradigm of higher education, the introduction of modern methods and technologies of training. One of the ways of solving these problems is the introduction of various tactical methods, which are summarized and systematized by the authors. The article emphasizes that the lecture- conference contributes to increasing the motivation of students to work independently due to its approach to the real conditions of future professional activity. Methodical recommendations for conducting lectures on professional disciplines for future teachers of Physics and Mathematics are offered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель фізико-математичних спеціальностейuk_UA
dc.subjectлекціяuk_UA
dc.subjectфахова математична дисциплінаuk_UA
dc.subjectmathematical competenceuk_UA
dc.subjectfuture teachers of Physics and Mathematicsuk_UA
dc.subjectlectureuk_UA
dc.subjectmathematical disciplinesuk_UA
dc.titleІнтерактивна лекція у підготовці майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей на засадах компетентністного підходуuk_UA
dc.title.alternativeInteractive Lecture in the Training of Future Teachers of Physics and Mathematics on the Basis of a Competent Approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.147:51uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chkana.pdf460,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.