Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5759
Title: Формування мотивації здорового способу життя у студентів
Other Titles: Forming Motivation of Healthy Lifestyle for Students
Authors: Ребрій, Р. В.
Rebrii, R. V.
Міхеєнко, Олександр Іванович
Mikheienko, Oleksandr Ivanovych
Keywords: здоров’я
студенти
здоровий спосіб життя
мотивація
health
students
healthy lifestyle
motivation
Issue Date: 2018
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ребрій, Р. В. Формування мотивації здорового способу життя у студентів [Текст] / Р. В. Ребрій, О. І. Міхеєнко // Здоров’я людини в сучасному культурно-освітньому просторі : матеріали І Всеукраїнської заочної науково-практичної інтернет-конференції, 22 березня 2018 року / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Департамент соціального захисту населення Сумської ОДА, Управління охорони здоров'я Сумської ОДА, Управління молоді та спорту Сумської ОДА ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, О. А. Томенко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2018. – С. 26–29.
Abstract: У статті розглядається формування мотивації здорового способу життя як нагальна проблема сучасного суспільства, яка все більше загострюється і потребує невідкладного вирішення. Розкрито сутність впливу способу життя на стан фізичного здоров’я на студентів.
The article deals with the formation of a motivation for a healthy lifestyle as an urgent problem of a modern society, which is increasingly exacerbated and requires urgent resolution. The essence of the influence of lifestyle on the state of physical health on students is revealed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5759
Appears in Collections:Здоров’я людини в сучасному культурно-освітньому просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrii R. V..pdf447,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.