Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5796
Title: До питання про компетентнісний підхід у професійній діяльності вчителя фізики
Other Titles: To the Question of a Competent Approach in the Professional Activity of the Physics Teacher
Authors: Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Keywords: компетентність
компетентнісний підхід
вчитель фізики
competence
competence approach
physics teacher
Issue Date: Nov-2018
Citation: Юрченко, А. О. До питання про компетентнісний підхід у професійній діяльності вчителя фізики [Текст] / А. О. Юрченко // Сучасна освіта – доступність, якість, визнання : збірник наукових праць Міжнародної науково-методичної конференції, 14–15 листопада 2018 року, м. Краматорськ / [ заг. ред. С. В. Ковалевського]. – Краматорськ : ДДМА, 2018. –С. 272–274.
Abstract: У статті розглянуто провідні ідеї компетентнісного підходу у сучасній педагогічній освіті. Особливого значення приділено формуванню інформаційно-комунікативної компетентності вчителя фізики. Розглядаючи педагогічну діяльність вчителя фізики вважаємо, що вчитель фізики повинен оволодіти системою спеціальних компетенцій, пов’язаних з використанням у своїй діяльності інформаційно-комунікаційних технологій. Було уточнено поняття інформаційно-комунікативної компетентності вчителя фізики.
The article deals with the leading ideas of competence approach in modern pedagogical education. Of particular importance is the formation of the information and communication competence of the teacher of physics. Considering the pedagogical activity of the teacher of physics, we believe that the teacher of physics must master the system of special competencies associated with the use of information and communication technologies in their activities. The concept of informational and communicative competence of the teacher of physics was clarified.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5796
Appears in Collections:Тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.