Підготовка майбутнього вчителя фізики засобами електронних Інтернет-технологій як педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018-03
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглянуто деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя фізики до використання засобів електронних інтернет-технологій. Зазначено, що впровадження засобів електронних інтернет-технологій у професійну підготовку майбутнього вчителя фізики є безперечно корисним і стає запорукою ефективного використання ІКТ у роботі вчителя фізики та одночасно необхідною передумовою для подальшого підвищення рівня його фахової компетентності, яка передбачає процес постійного професійного зростання та саморозвитку в умовах швидкозмінюваних технологій.
The thesis discusses some aspects of preparing the future teacher of physics for the use of electronic Internet technologies. It is noted that the introduction of electronic Internet technologies in the training of the future teacher of physics is definitely useful and becomes a guarantee of the effective use of ICT in the work of the physics teacher and at the same time a necessary prerequisite for further enhancement of his professional competence, which involves a process of constant professional growth and self-development under conditions fast changing technologies.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, підготовка вчителя фізики, засоби електронних інтернет-технологій, інтернет-технології, internet technology, means of electronic Internet technologies, training physics teacher, professional training
Бібліографічний опис
Юрченко, А. О. Підготовка майбутнього вчителя фізики засобами електронних Інтернет-технологій як педагогічна проблема [Текст] / А. О. Юрченко // Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської конференції, 28 березня 2018 р., м. Київ / Київський університет ім. Б. Грінченка ; відп. за вип.: Д. М. Бодненко, О. М. Глушак, О. С. Литвин, В. В. Прошкін. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. – С. 132–135.