Fuzzy Numbers as an Assessment Tool in the Apos/Ace Instructional Treatment for Mathematics

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті використовується комбінація методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центру тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у рамках APOS/ ACE.
In the article a combination is used of of the Triangular Fuzzy Numbers (TFNs) and the Center of Gravity (COG) defuzzification technique to assess university student skills for learning mathematics with the APOS/ACE instructional treatment.
Опис
Ключові слова
APOS/ACE методи навчання математики, трикутні нечіткі числа (TFNs), центр тяжіння (COG), техніка дефазифікації, APOS/ACE instructional treatment of mathematics, triangular fuzzy numbers (TFNs), center of gravity (COG) defuzzification technique
Бібліографічний опис
Voskoglou, M. Gr. Fuzzy Numbers as an Assessment Tool in the Apos/Ace Instructional Treatment for Mathematics [Текст] / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 1 (7). – С. 29–37.