Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5951
Title: Впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: теоретичний критерій
Other Titles: Implementation of the Model of Professional Readiness Formation of the Future Teachers of Mathematics to Use Computer Visualization of Mathematical Knowledge: Theoretical Criterion
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Keywords: візуалізація знань
модель формування готовності
критерії сформованості готовності
мотиваційний критерій
статистичний аналіз моделі
knowledge visualization
model of the readiness formation
readiness criteria
theoretical criterion
model’s statistical analysis
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Семеніхіна, О. В. Впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: теоретичний критерій [Текст] / О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, З. Бак, Ф. М. Лиман та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 3 (9). – С. 95–108.
Abstract: У статті наведено результати педагогічного експерименту, пов’язаного з впровадженням моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань. Описано методики визначення рівнів готовності за теоретичним критерієм. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та ії візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів з позитивним висновком про ефективність авторської моделі.
Article shows the results of pedagogical experiment which is related to the implementation of the model of professional readiness formation of the future teachers of mathematics to use computer visualization of mathematical knowledge. The techniques of determination of the levels of preparedness by the theoretical criterion are described. The method of calculating results by obtained data and visualized models are stated. Qualitative analysis of the results gives a positive conclusion of the effectiveness of the author's model.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5951
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenikhina.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.