Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6016
Title: Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування)
Other Titles: Professional Readiness Using the Software Mathematics: аn Analytical Criterion
Authors: Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Кудріна, Ольга Юріївна
Kudrina, Olha Yuriivna
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olha Mykolaivna
Шамоня, Володимир Григорович
Shamonia, Volodymyr Hryhorovych
Keywords: професійна готовність
критерій сформованості професійної готовності
аналітичний критерій
програмні засоби математичного спрямування
professional readiness
criterion of formation of professional readiness
analytic criteria
software mathematics
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Семеніхіна, О. В. Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування) [Текст] / О. В. Семеніхіна, О. Ю. Кудріна, О. М. Удовиченко, В. Г. Шамоня // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 87–91.
Abstract: У статті розглянуто програмні засоби математичного спрямування як електронні освітні ресурси з позицій доцільності використання їх інструментарію в розв’язуванні прикладних задач. Описано методику провадження спецкурсу, орієнтованого на такі цілі. Наведено коротко результати педагогічного експерименту з впровадження спецкурсу, який опрацьовано за статистичним критерієм знаків. Підтверджена результативність вивчення спецкурсу на рівні значущості 0,05. Зафіксовано результати статистичних середніх та їх оцінка за критерієм Стьюдента з використанням інструментів табличного процесора.
The article considers software tools for mathematics from the standpoint of whether the use of instrumentation in solving applied problems. Describes the methodology of the course focused on these goals. Given briefly the results of the pedagogical experiment on introduction of the special course, which is processed according to the criterion of signs. Confirmed the effectiveness of studying the course on a significance level of 0.05. Recorded the results of the statistical averages and their scores on the student test using the tools of the table processor.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6016
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenikhina.pdf871,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.