Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorTkachenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2018-12-03T13:43:04Z-
dc.date.available2018-12-03T13:43:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТкаченко, Ю. А. Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі [Текст] / Ю. А. Ткаченко // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 108–112.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6023-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність включення у навчальні програми фізики міждисциплінарного напрямку – нанотехнології, з метою оновлення змісту природничої освіти. Розкрито методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі. У статті визначено місце основ нанотехнологій у навчальній програмі з фізики для учнів 7 класу. Розкрито методичні особливості проведення перших уроків фізики у 7 класі з урахуванням нанотехнологічної компоненти. Визначено методичні особливості вивчення питань нанофізики й нанотехнологій у розділах «Механічний рух» та «Взаємодія тіл. Сила». У статті акцентується увага на використанні нетрадиційних методів навчання (методів проблемного навчання, інтерактивних методів, методу проектів), інформаційно- комунікативних технологій, віртуального середовища при вивченні відповідних питань нанотехнологічної тематики. Відзначається міждисциплінарний характер нанотехнологій та роль нанотехнологічної компоненти у формуванні цілісної картини світу.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity to include the multidisciplinary direction  nanotechnology in the curriculum of physics in order to update the content of science education. The methodical features of the teaching of pupils of nanotechnologies at physics lessons in 7th form are revealed. The article defines the place of the basis of nanotechnology in the physics curriculum for the 7th form pupils. Methodical features of carrying out the first lessons of physics taking into account the nanotechnological component in the 7th form are revealed. The methodical features of the teaching of nanophysics and nanotechnology in the sections «Mechanical motion» and «Interaction of bodies. Power» is determined. The article focuses on the use of non-traditional teaching methods (methods of problem learning, interactive methods, and method of a project), information and communication technologies, and virtual environment in studying relevant issues of nanotechnology. The interdisciplinary character of nanotechnologies and the role of nanotechnological components in the formation of a coherent picture of the world are noted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectнанотехнологіїuk_UA
dc.subjectшкільний курс фізикиuk_UA
dc.subjectметодичні особливості навчання основ нанотехнологійuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectnanotechnologyuk_UA
dc.subjectcourse of school physicsuk_UA
dc.subjectmethodical features of the teaching of nanotechnologiesuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.titleМетодичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класіuk_UA
dc.title.alternativeMethodical Features оf Teaching оf Pupils оf Nanotechnologies аt Physics Lessons іn 7 Formsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc372.853:373.5uk_UA
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.