Особливості розвитку професійно-педагогічної культури фахівців фізичного виховання та спорту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто педагогічні умови і фактори, які визначають розвиток професійно-педагогічної культури різних категорій фахівців фізичного виховання та спорту. Визначено умови, які дозволяють уявити реальну структуру професійно-педагогічної культури фахівця, основний зміст якої відбивається у світоглядній, організаційній і комунікативній підструктурах. Результати факторного аналізу засвідчили, що в структурі професійної ефективності фахівців провідне місце займають фактори, що обумовлюють розвиток здатностей до комунікацій та професійної взаємодії на основі володіння методами соціально-орієнтованого впливу на процеси і об’єкти професійно-педагогічної діяльності.
Pedagogical conditions and factors, which determine professional-pedagogical culture development of physical training and sport specialists, are revealed in the article. We have defined conditions, which allow us to present the real structure of specialist professional-pedagogical culture, the main content of which is reflected in the world-view, organisational and communicative sub-structures. The results of factor analysis assure that the leading place in the structure of professional effectiveness of specialists is occupied by factors which determine the development of ability to the communication and professional interconnection on the basis of possessing methods of social oriented influence on the processes and objects of professional-pedagogical activity.
Опис
Ключові слова
фахівці фізичного виховання та спорту, професійно-педагогічна культура, професійна ефективність, самооцінка, фактори, specialists of physical training and sport, professional-pedagogical culture, professional effectiveness, self-assessment, factors
Бібліографічний опис
Іваній, І. В. Особливості розвитку професійно-педагогічної культури фахівців фізичного виховання та спорту [Текст] / І. В. Іваній // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – 2016. – Вип. LXXIII, т. 1. – С. 92–96.
Зібрання