Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6049
Title: Сутність мобільного навчання в освітньому процесі
Other Titles: Mobile Education - Yesterday, Today аnd Tomorrow
Authors: Балабан, Ярослав Романович
Balaban, Yaroslav Romanovych
Мороз, Іван Олексійович
Moroz, Ivan Oleksiiovych
Keywords: електронне навчання
дистанційне навчання
мобільне навчання
мобільні технології
контент
M-learning
E-learning
distance learning
mobile learning
mobile technology
content
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Балабан, Я. Р. Сутність мобільного навчання в освітньому процесі [Текст] / Я. Р. Балабан, І. О. Мороз // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 149–155.
Abstract: У даній статті аналізується історія виникнення і розвитку мобільних технологій, основні недоліки, переваги та перспективи їх впровадження у навчальний процес. Розкривається сутність та дидактичні можливості мобільного навчання. Зазначається, що мобільні пристрої вдосконалюють методи та засоби доступу до інформації та її подання, що веде до створення нових форм обробки та вивчення навчального матеріалу. Навчання, в цілому, стає персоналізованим, доступним і необмеженим часовими та географічними рамками. Розглянуто потреби адаптації навчальних матеріалів під мобільні пристрої, що потребує великих інтелектуальних зусиль, оскільки простого перенесення цих матеріалів в електронне середовище недостатньо. Наголошено на значенні психолого-педагогічних вимог при створенні навчальних матеріалів. На основі аналізу літературних джерел з’ясовано, що на сьогоднішній день не існує єдиної концепції реалізації мобільного навчання, а також розглянуто зв'язок мобільного навчання із дистанційним та електронним.
This article analyzes the origin and development of mobile technology, the main disadvantages, advantages and prospects of their introduction in the educational process. The essence and the didactic potential of mobile learning. It is noted that mobile devices continue to improve their methods and means of access to the information and its presentation, leading to the creation of new forms of treatment and training. Training in General is becoming personalized, accessible and unlimited in time and location. Look at the needs of adaptation of training materials for mobile devices, it requires great intellectual effort, since the simple transfer of these materials into the electronic environment is not enough. Noted the sense of psychological-pedagogical requirements for the establishment of educational materials. Based on the analysis of the literature found that to date there is no single concept of implementation of mobile learning, as well as the connection of mobile learning with remote and electronic.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6049
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balaban.pdf878,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.