Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6084
Назва: Психолого-педагогічні аспекти адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов школи
Інші назви: Psychological and Pedagogical Aspects of Adaptation of Children of Pre-Primary Schools to School Conditions
Автори: Павлущенко, Наталія Миколаївна
Pavlushchenko, Nataliia Mykolaivna
Ткачук, Ольга
Tkachuk, Olha
Ключові слова: адаптація
adaptation
дезадаптація
disadaptation
початкова школа
elementary school
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Ткачук, О. Психолого-педагогічні аспекти адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов школи / О. Ткачук, Н. Павлущенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2018 року, м. Суми. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 127–130.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання адаптації дітей старшого дошкільного віку до навчальних умов з точки зору висвітлення психолого-педагогічних її аспектів. Схарактеризовано причини дезадаптації дітей шестирічного віку до умов школи.
The article deals with the issues of adaptation of children of senior preschool age to educational conditions in terms of coverage of its psychological and pedagogical aspects. The reasons of maladaptation of children of six years of age to school conditions are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6084
Розташовується у зібраннях:Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
statia_Tkashuk_Pavlushchenko.docx21,5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.