Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6098
Title: Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз
Other Titles: Computer Support for Physics Training: Retrospective Analysis
Authors: Стома, Валентина Миколаївна
Stoma, Valentyna Mykolaivna
Keywords: ретроспективний аналіз
інформаційні технології
програмний педагогічний засіб
комп’ютерні програми
технологій навчання фізики
віртуальна лабораторія
цифрова лабораторія
фізика
retrospective analysis
digital laboratory
information technologies
program pedagogical means
computer programs
technologies of teaching physics
virtual loratory
physics
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Стома В. М. Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз [Текст] / В. М. Стома // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 299–303.
Abstract: У статті наведений ретроспективний аналіз програмних засобів з фізики. Розглянуті: «ППЗ Бібліотека електронних наочностей 7-11 клас» (2008 р.), «ППЗ Електронний задачник з фізики 7-9 клас» (2009 р.), «Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7-10 класу ЗНЗ» (2010 р.), «Навчальне програмне забезпечення з фізики для 7-10 класу ЗНЗ» (2011 р.), «Революція в навчанні. Фізика» (2011 р.), «1С: Физический конструктор» (2014 р.), «Crazy Machines 1 "Запрацювало!"» (2014 - 2017 р.), PhET (2011 р.), VirtualLab (2015 р.), Еinstein (2014 р.), Архимед (2014 р.). Наведені їх переваги, недоліки, класифікація, мета та клас, у якому доцільна така компютерна підтримка для вивчення курсу фізики, на основі цього аргументовано доцільність використання майбутніми вчителями фізики програмних засобів в навчальному процесі. Обґрунтовано значення програмних засобів, які дозволяють організувати моделювання, емуляцію та фізичний експеримент: віртуальні та цифрові лабораторії.
The article presents a retrospective analysis of the software tools in physics. Reviewed: "the PPP Library e-clarity 7-11 class" (2008), "PPS Electronic book of problems in physics 7-9 class" (2009), "Educational software in physics for class 7-10 of the POPS" (2010), "Educational software in physics for class 7-10 of the POPS" (2011), "Revolution in training. Physics "(2011)," 1C: Physical designer "(2014)," Crazy Machines 1 "Earned!" "(2014 - 2017), PhET (2011) VirtualLab (2015) , Еinstein (2014), Archimedes (2014). Given their advantages, disadvantages, classification, purpose and the class in which such appropriate computer support for learning physics course based on this arguments the feasibility of using future teachers of physics software in the educational process. We prove the value of software tools that allow you to organize the modeling, simulation and physical experiment: the virtual and the digital lab.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6098
ISSN: 2413-158X
2413-1571
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_4-14-Stoma_Scientific_journal_FMO.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.