Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6142
Title: Развитие креативности мышления школьников и студентов при изучении астрономии
Other Titles: The Development of Pupils and Students’ Creativity In Studying Astronomy
Розвиток креативності школярів та студентів при вивченні астрономії
Authors: Дорошева, Лілія
Dorosheva, Liliia
Keywords: креативність мислення
навчання астрономії
астрономічні задачі
занимательная астрономія
creative thinking
studying astronomy
astronomical tasks
entertaining astronomy
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Дорошева, Л. Развитие креативности мышления школьников и студентов при изучении астрономии [Текст] / Л. Дорошева // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 2 (5). – С. 15–21.
Abstract: Сучасні молоді фахівці з вищою освітою повинні бути підготовлені до вирішення нових професійних задач, пошуку нестандартних творчих рішень, і здатні до творчого саморозвитку. І якщо платформою для підготовки нового покоління компетентних фахівців стають поглиблені знання, то трампліном, що дає їм перевагу в повсякденній трудовій діяльності, є креативність мислення. Тому зараз особливої актуальності набуває необхідність розробки технології розвитку креативності студентів педагогічного вузу.У статті розглянуті проблеми розвитку креативності мислення школярів та студентів в процесі навчання, зокрема, астрономії. Наведені приклади завдань по темі «Видимий рух небесних світил» та задачі з теми «Луна», складені на основі фрагментів з художніх творів.
Modern young specialists with higher education should be prepared to solve new professional tasks, search non-typical creative solutions, and they should be capable of creative self-development. And if profound knowledge becomes a platformto prepare new generation of competent specialists, than creative thinking is a jumping-off place , that gives them preference in day-to-day working activity. That’s why the necessity of working out the technology of development the students’ creative thinking in pedagogical universities takes on special urgency. The problems of development pupils and students’ creative thinking during studying, particularly astronomy, have been considered in the article. The examples of the tasks on the subject "The apparent motion of celestial bodies" and the tasks on the subject “moon” have been based of the parts of fiction.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6142
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dorosheva.pdf848,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.