Нове в тестуванні: розгорнуті (навчаючі) тести

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається проблема виникнення й становлення педагогічного тестування та його розвитку в умовах інформаційного суспільства. Запропоновано новий вид тестів, означених як розгорнуті (навчаючі). Доцільність їх застосування обґрунтовується на основі теорії поетапного формування розумових дій у навчанні, яка довела свою ефективність.
The problem of appearance and formation of educational testing and its development under the conditions of information society is examined. Is proposed the new form of tests - expanded (training). The expediency of their application is based by the theory of the step by step formation of mental actions in the education, which proved its effectiveness.
Опис
Ключові слова
тестологія, тести, тестування, тестові випробування, формування розумових дій, орієнтуюча частина дії, виконавча частина дії, testology, tests, testing, test tests, formation of mental actions, orienting part of the action, executive part of the action
Бібліографічний опис
Смирнов, В. А. Нове в тестуванні: розгорнуті (навчаючі) тести [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 59–69.