Проблема змісту філософської освіти: соціальна структура суспільства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті автор здійснює спробу розв’язання проблеми необхідних елементів змісту університетського курсу філософії в контексті соціальної структури суспільства. Філософський аспект соціальної структури суспільства можна буде вважати в основному всебічно висвітленим лише за умови експлікації наступних концептуальних напрямів: різні тлумачення класового поділу суспільства; соціальна мобільність як метод розв’язання ряду глобальних проблем сучасності; концепції нації та прогноз наслідків їх практичного втілення; оновлена філософія сім’ї.
The author makes an attempt to solve the problem of university philosophy course content necessary elements in the context of society’s societal structure. Philosophical aspect of society’s societal structure may be considered mainly comprehensively elucidated only in case of the following conceptual directions explication: various interpretations of the classes approach; societal mobility as a method of solution for some contemporary global problems; concepts of nation and the prediction of their practical use consequences; renewed philosophy of family.
Опис
Ключові слова
соціальна структура суспільства, social structure of society, клас, class, соціальна мобільність, social mobility, нація, nation, сім’я, family
Бібліографічний опис
Карпенко, Т. М. Проблема змісту філософської освіти: соціальна структура суспільства [Текст] / Т. М. Карпенко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 1 (5). – С. 35–42.