Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті сформульовано вимоги до розробки системи розвивальних завдань з математики для учнів 5-6 класів. З'ясовано змістові та семіотичні особливості розвивальних завдань, їх функції у шкільному курсі математики 5-6 класів; установлено види таких завдань та специфіку їх поєднання в систему. Розглянуто шляхи створення такої системи на основі семіотичного підходу, наведено приклади.
The requirements to creation the system of developing tasks in a course of mathematics of 5-6 classes are stated in this article. Contensive and semiotic features of developmental tasks, their function in school course of mathematics for 5-6 grade pupils were ascertained, types of those tasks and specificity of their integration in system were established. The ways of construction the system based on semiotical approach are considered, and also some examples are given.
Опис
Ключові слова
навчання математики у 5-6 класах, розвивальні завдання, семіотичний підхід, математичне мислення, teaching maths to 5–6 school grade pupils, developing tasks, semiotical approach, mathematical thinking
Бібліографічний опис
Богатирьова, І. М. Особливості створення системи розвивальних завдань у курсі математики 5–6 класів [Текст] / І. М. Богатирьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 139–145.