Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6224
Title: Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах
Other Titles: Association Expediency оf Knowledge Control Different Forms оn the Informatics Lessons іn Senior Classes
Authors: Дегтярьова, Неля Валентинівна
Dehtiarova, Nelia Valentynivna
Keywords: контроль знань
письмове
усне опитування
тестування
комплексні завдання
knowledge control
verbal
writing questions
text making
complex tasks
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Дегтярьова, Н. В. Доцільність поєднання різних форм контролю знань на уроках інформатики в старших класах [Текст] / Н. В. Дегтярьова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 166–173.
Abstract: У статті зроблено спробу довести необхідність поєднання різних форм контролю знань для підвищення якості навчально-пізнавально'і діяльності учнів при навчанні інформатики в старших класах. Пропонується використання комплексних завдань, що дозволять об'єктивно оцінити знання, вміння та навички учня, а також дозволить вчителю вчасно коригувати методи навчання.
In this work is given a try to prove the necessity of different forms application of knowledge control for upgrading of educational-cognitive students activity at the informatics study in senior classes. The necessity of the complex tasks use, which will allow objectively to estimate knowledge, abilities and skills of students, is proved, and also to correct the teaching methods to the teacher.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6224
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Degtjarjova.pdf146,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.