Гнучкість та відкритість як характерні риси системи професійної освіти у Данії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено цілі професійної освіти у Данії; охарактеризовано базові принципи організації системи професійної освіти; висвітлено особливості управління цією системою; проаналізовано гнучкість структури та змісту професійної освіти; окреслено шляхи підвищення її відкритості.
The objectives of Danish VET system are singled out; the basic principles of VET system organization are characterized; the peculiarities of the system management are described; the flexibility of the structure and content of professional education is analysed; the ways of making the system more inclusive are described in the article.
Опис
Ключові слова
цілі професійної освіти, подвійний принцип підготовки, соціальне партнерство, неперервна освіта, гнучкість та відкритість системи професійної освіти, VET system objectives, dual training principle, social partnership, lifelong learning, flexibility and inclusiveness of VET system
Бібліографічний опис
Леонтьєва, О. Ю Гнучкість та відкритість як характерні риси системи професійної освіти у Данії [Текст] / О. Ю. Леонтьєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 79–89.