Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6274
Title: Формування професійно-педагогічного інтересу в майбутнього вчителя – актуальна проблема вищої школи
Other Titles: The Formation of Professional and Pedagogic Interest of Future Teacher – the Actual Problem of High School
Authors: Левченко, Людмила Степанівна
Levchenko, Liudmyla Stepanivna
Keywords: реформування
педагогічна освіта
інтерес
формування
розвиток
творчість
діяльність
студент
педагог
reforming
teacher education
interest
formation
development
creativity
activity
student
teacher
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Левченко, Л. C. Формування професійно-педагогічного інтересу в майбутнього вчителя – актуальна проблема вищої школи [Текст] / Л. C. Левченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 280–284.
Abstract: У статті розкрито основну функцію педагогічної освіти – формування професійно-педагогічного інтересу у майбутнього вчителя як актуальна проблема вищої педагогічної школи. Потребує розв'язання проблема діяльності вищої школи з таких питань, як рівень підготовки у ВНЗ, професійний рівень викладачів та студентів, наукових керівників.
The main function of teacher education is the formation of professional-pedagogical interest of a future teacher. This is an urgent problem of higher educational school. The problem of the higher school activity concerning the questions of the level of University training, professional of lecturers students and scientific supervisors should be solved.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6274
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levchenko-Formuvannia.pdf111,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.