Формування інструментально-виконавської надійності у студентів у контексті теорій інформаційно-емоційного стресу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто і теоретично обґрунтовано проблему емоційної стійкості як фактора формування інструментально-виконавської надійності у майбутнього фахівця. Приділено особливу увагу вивченню цього питання у практичній діяльності студентів музичних факультетів, оскільки отримані наслідки можуть збагатити новим змістовим наповненням теорію і методику формування їх виконавської надійності.
In the article it is considered and in theory grounded problem of emotional firmness as a factor of forming of instrumental-carrying out reliability of future specialist. The special attention is spared to the study of this question in practical activity of students of musical faculties, as the got consequences can enrich the new semantic fillings a theory and method of forming of them carrying out reliability.
Опис
Ключові слова
емоційна стійкість, результативна діяльність, стрес, інструментально-виконавська надійність, психологічна напруга, інформаційний стрес, стрес-фактори, емоції, emotional firmness, effective activity, stress, instrumental-carrying out reliability, psychological tension, informative stress, stress factors, emotions
Бібліографічний опис
Паламарчук, В. Формування інструментально-виконавської надійності у студентів у контексті теорій інформаційно-емоційного стресу [Текст] / В. Паламарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 306–313.