Спроба уточнення поняття масової комунікації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті доведено, що масова комунікація за своєю сутністю є сукупністю розмаїтих інформаційних взаємодій, де можна виділити спрямовані впливи активних комунікаторів на загальну кількість членів соціуму, або на їх більшість («масу»), а також на індивіда безпосередньо у процесах реальної життєдіяльності суспільства. «Масова комунікація» в такому її розумінні є особливим феноменом, що утворює та оновлює духовні форми життєдіяльності суспільства.
In this article we show that mass communication is a collection of polivers information interactions, which are allocated towards the impact of active communicators on the total number of members of society, or in their majority (“mass”), as well as on the individual directly in the real life of society. “Mass communication” in that sense it is a singular phenomenon, which creates and updates the spiritual forms of social life.
Опис
Ключові слова
масова комунікація, mass communication, духовна життєдіяльність суспільства, social communication, духовна культура суспільства, social-cultural communication, суспільна свідомість, social and cultural mechanisms of regulation of human activity, засоби масової комунікації, spiritual life of society, spiritual culture of society, public consciousness, means of mass communication
Бібліографічний опис
Щербина, А. М. Спроба уточнення поняття масової комунікації [Текст] / А. М. Щербина // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 1 (5). – С. 73–82.