Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки та намічено шляхи її практичної реалізації. Використання системного, особистісно- орієнтованого та музейно-педагогічного підходів у професійній підготовці майбутнього вчителя історії засобами музейної педагогіки дозволяють розглядати спроектовану модель як цілісну систему.
Structural-functional model of professional History teacher-to-be training by implementing museum pedagogy has been proved in the article and the ways of its practical realization have been outlined. Implementation of systemic, student-oriented and museum- pedagogical approaches into training of History teachers-to-be by means of museum pedagogy, allows us to consider the designed model to be an integral system.
Опис
Ключові слова
структурно-функціональна модель, професійна підготовка майбутнього вчителя історії, музейна педагогіка, засоби музейної педагогіки, structural-functional model, History teacher-to-be training, museum education, means of museum pedagogy
Бібліографічний опис
Снагощенко, В. В. Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутнього вчителя історіїзасобами музейної педагогіки [Текст] / В. В. Снагощенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 332–343.